2 maart 2018

Aankoop online mediaruimte van Libelle/Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Feeling/GAEL, ZappyOuders/ ZappyParents en vtwonen voortaan rechtstreeks

Sanoma Media wijzigt de manier van aankoop online mediaruimte: Vanaf 1 april 2018 stopt de samenwerking met Pebble Media. Online mediaruimte kan voortaan enkel en alleen rechtstreeks bij de sterke merken Libelle/Femmes d’Aujourd’hui,  Flair, Feeling/GAEL, ZappyOuders/ZappyParents en vtwonen aangekocht worden.

Deze merken verwezenlijkten een grote groei in 2017 en ook dit jaar wordt ingezet op sterke online content. De rechtstreekse aankoop bij Sanoma biedt verschillende voordelen voor adverteerders: goed getargette campagnes en vlotte opvolging van offerte, aankoop en uitvoering.

Het aankopen van online mediaruimte bij Sanoma kan op verschillende manieren:

1. Via een aanvraag bij uw accountmanager

2. Via BuyMedia

BuyMedia maakt het mogelijk om displaycampagnes op verschillende media op één centraal platform te boeken.

Voor meer informatie, contacteer Inbound Sales: advertisingsalestrading.be@sanoma.com

3. Via Programmatic Buying

Programmatic laat toe online mediaruimte automatisch en kostenefficiënt te verhandelen in functie van bezoekersinformatie, voor heel precies getargette campagnes.

Voor meer informatie over Programmatic Buying bij Sanoma, contacteer: