27 juni 2018

Praktische informatie ivm overname vrouwenmerken door Roularta Media Group

In januari kondigde Sanoma de intentie aan om haar Belgische vrouwen mediamerken te verkopen aan Roularta Media Group (RMG).

Ondertussen zijn heel wat stappen gezet om deze overname voor te bereiden en af te ronden eind juni, weliswaar onder voorbehoud van definitieve goedkeuring van de Belgische Mededingingsautoriteiten (BMA).

Mits goedkeuring van de BMA, kunt u vanaf 2 juli bij Roularta Media Group terecht voor alle media-oplossingen van de merken Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Libelle Lekker, Femmes Délices, Libelle Mama, Femmes Mamans, Flair NL, Flair FR, Feeling, Gael, Feeling Gold, Gael Gold, La Maison Victor, Kids Only, Loving You, Communiekrant, Communiespecial, National Shopping Day, Shedeals en Fashionista. Raadpleeg de contactrubriek op www.roulartamedia.be om uw Accountmanager te vinden.

Tot eind juni kan u nog steeds deze merken bestellen voor het hele jaar 2018 bij Sanoma Media. Roularta Media respecteert ook alle overeenkomsten die door Sanoma België met u werden afgesloten voor 2018 en tot eind 2018 worden alle huidige advertentietarieven, kalenders en deadlines gehandhaafd.

De intentie tot verkoop betreft enkel bovenstaande vrouwenmerken. Sanoma blijft in de toekomst uw strategische mediapartner voor de home&deco-merken in België en Nederland:

vtwonen, Feeling Wonen, GAEL Maison, Wonen Landelijke Stijl, Maisons de Charme, Stijlvol Wonen, Pure Maison en Ariadne at Home. Sanoma neemt ook Ik ga Bouwen, Je Vais Construire over van RMG en versterkt hierbij zijn positie in de home&deco-markt.

Voor commerciële of administratieve vragen, kan u steeds terecht bij:

De technische specificaties voor de toelevering van uw advertentiemateriaal vindt u nog steeds op deze website.